Ready or not, here we come!
 
HomeGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Sony NGP in Action

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
DeeKayTastic

avatar

PSN : ManquQhapaq
Posts : 926
Bananas : 4274
Reputation : 22
Join date : 2010-10-23
Age : 23
Location : Luxemburg

PostSubject: Sony NGP in Action   Fri Feb 04, 2011 3:49 pm



awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Razz

im definetly gonna get this


Last edited by DeeKayTastic on Wed Mar 16, 2011 7:46 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://paradox.forumotion.eu
Gast
Guest



PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Thu Feb 17, 2011 3:55 am

This is pretty sick. Killzone looks crazy! I wanna see some COD on this.

I kinda want one, but, I just bought myself an Xbox. So, I don't think this will be in my budget anytime soon lol Razz


Shit I remember when the PSP blew everything out of the water. Now this? I wonder what will take place in the years to come with the handheld devices. This will be amazing.

....or at least until its hacked lol....
Back to top Go down
ExTiinXion
Johnny
Johnny
avatar

PSN : xJohnny022x
Posts : 968
Bananas : 4271
Reputation : -19
Join date : 2010-11-01
Age : 27
Location : jo

PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Thu Feb 17, 2011 4:11 am

Hopefully They Didn't Write It In MIPS -.-


My Latest Art.



Click Here To Get Every Gamesave Made By Myself ExTiinXioN

Click Here To View Who Hacked PSN

Quote :
[17:05:35] -_-I3eA$t M0d3-_- : Im fucking horney wet and loose
[17:25:21] ExTiinXion is Disconnected on Sun Apr 24, 2011 5:08 pm

Quote :
[20:46:06] -_-I3eA$t M0d3-_- : ExTiinXion watz good honey bun
[20:46:10] ExTiinXion is Disconnected on Sun May 15, 2011 8:46 pm


"Time just has its way with victims, who are too blind to see the end. And now the end is in arm's length. Time isn't forever and I guess we all have to grow as a person at one point or another. It's a stupid fact of life, but we all have to do it, believe it or not." - zkobman
Have A Good Life Bro. Gonna Miss You. Victory Dance
Back to top Go down
View user profile
Gast
Guest



PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Thu Feb 17, 2011 7:55 pm

xJohnny022x wrote:
Hopefully They Didn't Write It In MIPS -.-

Yeah t will be. It's standard coding for any game, console, anything really.

It stands for Millions of Informations Per Second. It is used in many other things than just video games. Many, many, many, things.

There's your lesson for the day, kiddos.
Back to top Go down
DeeKayTastic

avatar

PSN : ManquQhapaq
Posts : 926
Bananas : 4274
Reputation : 22
Join date : 2010-10-23
Age : 23
Location : Luxemburg

PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Thu Feb 17, 2011 8:02 pm

MIPS itself is not the problem. Its the security of the PSP. If the PSP never got hacked (CFW/HEN) then there wouldnt be any Cheats at all
Back to top Go down
View user profile http://paradox.forumotion.eu
Gast
Guest



PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Sun Feb 20, 2011 7:10 am

Yeah what MM said. It was all about security, which is partly the exploits and other "holes" in firmwares which relates to MIPS, sorta. Sony is rather careless when it comes to security. It reflects in the PS3 too. They should have locked those keys up a little tighter and now they are screwed for the rest of the company's existence, unless they make a huge reform and change their keys (which they will do in the near future). But still, people like fail0verfl0w and geohot will continue to crack Sony's keys, even when Sony changes them. Because Sony will make the stupid mistake of putting them in the same place as where they put them in the first place. I predict that within the first few weeks from the NGP's release there will be homebrew. If they find the keys, it will happen. And since it will be new, there will be all sorts of holes and all sorts of weaknesses for Sony to sort out. I don't think the NGP will be free from hacker hands in the least. It's imminent that it will be cracked.

History repeats itself. And Sony will learn that lesson. Which is why I bought a brand new Xbox recently Razz
Back to top Go down
Zarathalos

avatar

PSN : Zarathalos.
Posts : 13
Bananas : 2430
Reputation : 0
Join date : 2011-02-25
Age : 23

PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Fri Feb 25, 2011 10:20 pm

I cant wait for this. Although I heard its gonna cost $400?
Back to top Go down
View user profile
deadly_player007

avatar

PSN : deadly_player007/sniping_pro007
Posts : 266
Bananas : 2862
Reputation : 10
Join date : 2011-01-27
Age : 20
Location : Death city

PostSubject: Re: Sony NGP in Action   Tue Mar 15, 2011 6:01 am

Yeah me too! Cant wait for this






Currently learning coding and making vip stuff for my site.
Guest heres the link http://www.3litecoders.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.3litecoders.tk/
Sponsored content




PostSubject: Re: Sony NGP in Action   

Back to top Go down
 
Sony NGP in Action
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Star Trek figures playsets, scale starships & action figures
» SONY LCD [Chassis WAX]
» Sony KV-E2531 etc
» The Unova Group. Action Figures.
» Rowan Atkinson Doctor who action figure

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Official PaRaDoX™ Site :: Archive :: Discussing The World :: Announcements/News-
Jump to: